Zagrajmy w ☻ RADOŚĆ ☺



Kiedy świeci słońce ☼ świeci tak pięknie jak dziś, nie jest trudno znaleźć w sobie energię, chęć do życia i zadowolenie. Ten niesamowity zapach wiosny, promienie słońca delikatnie opadające na nasze twarze i uśmiechnięci ludzie unoszący się wręcz ponad chodnikami – TO JEST TO. Idealna pora, by potrenować i ciało, i umysł.  
Poznajcie moją tajną (wyjątkową!) grę strategiczną…

Uczucie związane z nadejściem wiosny - w moim przypadku -  mogę porównać do „motylków w brzuchu” (tych samych, które przysłowiowo towarzyszą zakochaniu).  Na dworze mijają mnie szczęśliwi biegacze, rowerzyści – cudownie, że coraz więcej osób dba o formę. 
Gdzie zrobiłam to zdjęcie?:)

Wybieramy zdrowie. Trening fizyczny to połowa sukcesu. Druga to trening umysłu – równie ważna. Postanowiłam pracować nad wyostrzeniem swoich zmysłów.  Pragnę dostrzegać i zachwycać się drobiazgami jak najczęściej. Okazuje się, że to wcale nie jest takie trudne. Wyobrażam sobie, że gram w grę: zakładam wielkie różowe okulary, przez które obserwuję wszystko, co mnie otacza.
Zdumiewa mnie doskonałość, piękno, harmonia. Czuję przypływ miłości do świata, do ludzi, do siebie.
Ciesząc się z „małych rzeczy” codziennie, dzień po dniu, budujemy prawdziwą radość – fundament SZCZĘŚCIA.
 Smakuję, dotykam, poznaję...


 Odkrywam...

A zatem… jeśli chcę złożyć życzenia bliskim mi osobom, nie klepię od niechcenia utartej formuły: „zdrowia, szczęścia, pomyślności (…)” , tylko życzę:
WYOSTRZENIA ZMYSŁÓW,
by każdego dnia doceniać drobiazgi,
z których można czerpać radość
i budować szczęście.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz