Szczyt hipokryzji Tuska zdemaskowany!

ISTNA PEREŁKA! Po prostu TO TRZEBA ZOBACZYĆ :-) ! Założę chyba specjalne zakładki na blogu typu: IRONIA, SARKAZM, SZCZYT GŁUPOTY, ABSURD itp. Przedstawiam z największą przyjemnością dzisiaj materiał, który nazwałam: "SZCZYT HIPOKRYZJI ZDEMASKOWANY". Ba!  Do tego dorzucam kilka słów o specyfice mediów. Ciekawi? 
Kojarzycie w Wiadomościach TVP1 lub w Panoramie komentarze dotyczące przemówienia Donalda Tuska przed Parlamentem Europejskim po raz pierwszy od objęcia funkcji przewodniczącego Rady Europejskiej? Nie przypominam sobie jakoś w telewizji publicznej nagłośnienia pewnych problemów z tym związanych. Pewna kochana Osóbka podesłała mi genialny filmik dokumentujący atak ze strony Nigela Farage'a, lidera eurosceptycznej Partii Niepodległości Zjednoczonego Królestwa (UKIP) na Tuska.
ZOBACZCIE SAMI !


Jeśli nie działa odtwarzacz video, na wszelki wypadek załączam link: "SZCZYT HIPOKRYZJI ZDEMASKOWANY" .
Aż chciałoby się napisać: "BEZ KOMENTARZA".
Coś pięknego. Szczyt hipokryzji zdemaskowany i to nie przez innego POLSKIEGO polityka! 
Swoją drogą, to genialny przykład pokazujący selekcję informacji w mediach i usilne starania PR-owców, jakby tu przemilczeć niewygodne fakty :-) . Ja tam dostrzegam odwracanie uwagi od tego incydentu na wszelkie możliwe sposoby - chociażby nieustanne przypominanie o tym, jak nasz "wielki przedstawiciel, z którego MUSIMY być dumni" wytrwale, dzielnie, w pocie i znoju uczył się migiem angielskiego. Oczywiście pokazano również, jak nasz były premier jest pojętny, zdolny i że w pierwszym wystąpieniu jego angielski był "bez zarzutu". 
CIEKAWIĄ MNIE WASZE ODCZUCIA - zapraszam do dyskusji w komentarzach.
 
PS Przyznam się Wam szczerze, że jak pierwszy raz obejrzałam ten filmik, to wstałam przed laptopem i uroczyście zaklaskałam Panu Farage'owi :-)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz