Karaiby i... cała prawda o Honoracie Skarbek (Honey)

Włączyłam TV, by prześledzić prognozę pogody na jutro, a tu (masz ci los!) POLSAT. "Taniec z gwiazdami"?! Nie wiem, nie jestem "na bieżąco", ale to chyba była TVN-owska produkcja...? W każdym razie trafiłam na taniec... Honoraty Skarbek! Za każdym razem, gdy widzę ją w TV lub słyszę w stacji radiowej jej piosenkę, na mej twarzy pojawia się ogromny BANAN :-D od ucha do ucha. W końcu mieszkałam z nią kajutka w kajutkę przez dwa tygodnie rejsu po Karaibach na katamaranie. 


Wszyscy pytają mnie, jaka Honorata jest naprawdę. Zawsze odpowiadam szczerze.

OK - zacznę od początku. Honorata wygrała rejs w innej kategorii konkursowej, a mianowicie wiązało się to z jej "blogowaniem" (ja startowałam zaś w kategorii ... hmmm.. literackiej/pisarskiej). W każdym razie, (wstyd!, ale) nie miałam pojęcia, kto to taki. Dopiero koleżanki w liceum uświadomiły mnie, że jadę w rejs z początkującą gwiazdą (Honorata debiutowała wówczas chyba swoją piosenką "No one")

Honorata miała możliwość zabrać ze sobą osobę towarzyszącą - zaprosiła swoją koleżankę Patrycję Banaś. (Koniecznie zobaczcie bloga Patrycji i jej profil na Facebooku! Genialna kobitka, śliczna modelka i... od niedawna - mama! Czesała moje (jeszcze wtedy sięgające za pośladki:-P) włosy w piękne kłosy i dobierane przez cały czas trwania rejsu <3 Dzięki kochana! ). 

Wróćmy do Honoraty. Jest dokładnie w moim wieku, więc podczas kwietniowego rejsu (tak jak i ja) zabrała ze sobą książki, by poczytać cokolwiek z myślą o maturze. Ja zabrałam ze sobą angielski i prezentację ustną z języka polskiego o Pawlikowskiej-Jasnorzewskiej  (pozdrawiam serdecznie wspaniałą komisję maturalną z p. E.Lipińską!), zaś Honorata testy na prawo jazdy i matmę. ;-) Także uzupełniałyśmy się genialnie. (Ja prawko miałam już za sobą, ufff...).

Przez dwa tygodnie Honey dała się poznać jako bardzo inteligentna dziewczyna, która ma w głowie wyjątkowo (jak na młode gwiazdy) poukładane. Chodzi mi o sposób jej wypowiedzi, priorytety, wyniesione z domu zasady itp. Kiedy widzę i słyszę jakieś głupoty na jej temat (np. że u Kuby Wojewódzkiego pomyliła sejm z senatem - czy coś w tym rodzaju), to wiem, że piszą to frustraci. Honorata jest osobą bystrą, ma świetną pamięć i jest bardzo bardzo bardzo bezkonfliktowa. Kiedy na katamaranie zdarzały się jakieś drobne nieporozumienia, ona zawsze "studziła emocje" nas wszystkich. 

Lubię robić zdjęcia (cykałam więc także Honoracie) i pamiętam, jak śmiała się, że w żadnym razie mam później nie sprzedawać ich do jakiś brukowców:-P ... spokojnie - Honey - ja do sępów nie należę - Twoje zdjęcia (wszystkie:-P) są u mnie bezpieczne i pilnie zastrzeżone. Tak jak Patrycja, tak i Honorata są śliczne bez żadnego makijażu - co przeczy chorym komentarzom zazdrosnych internautek, że "tona tapety robi swoje". Widziałam Honoratę o 4-5 rano bez grama makijażu - ma piękną cerę (pozazdrościć, bo ja mam ze skłonnością do niedoskonałości). Zapamiętałam też jej (i Patrycji) cudne stroje kąpielowe  (mój przetarł się na tyłku już po paru dniach, ale dał radę eheheh ). 


 Fot. Honorata&Patrycja

Zapomniałabym - Honorata robi pyszne grzanki z serem i czosnkiem! :-) Lubi kosmetyki, modowe inspiracje, no i... ŚPIEWA NAPRAWDĘ DOBRZE. Ma kawał świetnego głosu (*akurat słuchu muzycznego sobie nie odmówię, bo ewentualny fałsz słyszę, więc mogę oceniać), najbardziej lubiłam jednak słuchać, gdy ćwiczyła bez muzyki - "a capella". Wspaniale też śpiewa piosenki Beyonce i Rihanny! Nie słuchajcie opinii, że: Honorata nie potrafi śpiewać, że fałszuje, że w studiu nagraniowym każdy może nagrać piosenkę, itp. BREDNIE!

Nie śledzę szczególnie kariery Honoraty, ale przyznam się, że świadomość spędzenia z nią dwóch tygodni (z osobą teraz znaną i rozpoznawalną) to genialne uczucie. Takie... niesamowite - z tego względu, że mogę opowiedzieć każdemu z czystym sumieniem, że ta dziewczyna niczego nie udaje, jest szczera, w swoich wypowiedziach nikogo nie gra, nie udaje, nie stara się na siłę "przypodobać". Tak jak wypowiada się w TV, tak też mówiła przez dwa tygodnie - nie jest "pozerką". Moja mama zwraca zawsze uwagę, że: (Honorata) "całkiem fajnie się wypowiada; fajnie, mądrze mówi" (cyt.oryginalny :-)).

Śmialiśmy się z załogą karaibową, że jak Kuba Wojewódzki ją zaprosi do programu, to ma nas koniecznie pozdrowić! Ona jeszcze wtedy chyba nawet nie myślała, że jej kariera tak szybko nabierze tempa. W każdym razie nie musiałam długo czekać. Niebawem oglądałam wywiad Honey, która zasiadła na kanapie u Kuby.

Mam sceptyczny stosunek do młodych gwiazd, ale Honorata i Ewa Farna są (wg mnie) dojrzałymi i wspaniałymi kobitkami :-) (Szkoda, że Ewy nie miałam okazji też poznać w sprzyjających okolicznościach, ale... nic straconego).

Dziś napisałam o Honoracie, bo kiedy zobaczyłam, jak zatańczyła w "TZG" - na chwilę przeniosłam się do karaibskiego baru/pubu, w którym wywijałyśmy wspólnie przy rytmach Boba Marleya i zrobiło mi się tak przyjemnie ciepło "na sercu"... Wspomnienia... piękna sprawa! Kiedy poszłam pod prysznic, mama krzyknęła, że Honorata odpadła w tym odcinku :-( . Nie rozumiem, po co są te programy o tańcu, skoro nie ocenia się tańca (M. Koterski prześliznął się do kolejnego odcinka?!). 

Andrzej Grabowski to niebywale inteligenty facet. Wiedziałam od zawsze. Uśmiałam się, jak zobaczyłam go w jury, ale powiedział mądrze i... miał nosa. Powiedział bowiem, że Honorata ma wdzięk (jakoś podobnie to ujął). Powiem tylko tyle - POTWIERDZAM. To bardzo miła, uśmiechnięta, pogodna, zaradna i piękna kobieta. 

Nie słucham raczej jej muzyki, nie oceniam jej jako artystki, ale jako dobrego szczerego człowieka. Mam nadzieję, że zaspokoiłam ciekawość... a Honorata nie udusi mnie za jedno moje ulubione zdjęcie z Mustique, które jej strzeliłam :-) Fotka z mojego albumu (Honorata na górze, a w środku Honorata z Patrycją) :



 Ewentualne dopytki dotyczące Honoraty zostawcie w komentarzach ;-)

Powodzenia Honorata,
3mam kciuki!


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz