Domowa fabryka deserów? Marzenie spełnione!

Kto nie lubi lodów ♥? Pysznych owocowych sorbetów? Mrożonych jogurtów? Ja mogłabym je jeść cały rok. Przyznam jednak, że najwspanialsze są dla mnie takie, które przyrządzam sama. Czemu? WIEM, CO JEM. Dobieram (według mnie) najlepsze składniki, łączę ulubione smaki, eksperymentuję.

Trend zdrowego odżywiania i generalnie dbania o siebie motywuje do poszukiwania rozwiązań na miarę potrzeb. Poszukuję, a następnie polecam swoje "odkrycia". To bardzo miłe, kiedy wiele osób dziękuje mi za pomoc w decyzji zakupowej i jest zadowolonych.

Dzisiaj polecam absolutny HIT - ♥ maszynka Yonanas Ice Cream Maker, dzięki której ekspresowo zrobicie rewelacyjny sorbet czy mrożony jogurt. Pycha!
Ja codziennie mogę się nim delektować... sami zobaczcie...


 


 Uwielbiam jogurty mrożone 
     ♥     
i
Przepyszne są też nad morzem w Pobierowie w Deserland ♥. Wiadomo jednak, że nad morze jeżdżę zwykle raz do roku, a w YOGO też nie mam niestety okazji być zbyt często. Kombinowałam, by w domu móc sobie zrobić takie pyszności, kiedy tylko zechcę. Oczywiście można zmiksować owoce i zamrozić, ale moja zamrażarka mrozi tak, że nie mam ochoty jeść "zmrożonego kamienia". Jeśli już się delektować, to czymś o kremowej przyjemnej konsystencji.
  
Znalazłam w  sklepie internetowym redcoon.pl produkt idealny dla mnie.
[ *na marginesie: Redcoon -> świetny sklep, przesyłka błyskawiczna, duże promocje].
 

♥ w mig robię dzięki niej takie desery, na jakie mam ochotę,

♥ nie muszę długo czekać (w zwykłej maszynce do lodów misę należy mrozić kilka godzin przed przystąpieniem do robienia lodów - po takim czasie ochota mi mija :-P ),

♥ łatwo i szybko się czyści - zachęcił mnie filmik pokazujący jak czyścić maszynkę 

♥ WIEM, CO JEM (poczytajcie etykietki gotowych lodów i sorbetów - okropność. To kwestia podejścia - chcemy dostarczać organizmowi to, co najlepsze lub "wrzucamy w siebie", co popadnie - każdy ma wybór.

♥  dzięki maszynce można przygotować znakomite desery dla każdego - deser dla alergików, wegan, wegetarian i ... łakomczuchów :-)
Oto i maszynka gotowa do pracy - banalnie prosta w  obsłudze.
Polecam. Na redcoon.pl akurat trwa promocja na tę maszynkę. Mało tego - dostawa InPost - GRATIS!


Kompozycja mrożonych i świeżych truskawek, mrożonego banana,  mrożonego jogurtu greckiego. ♥



Na Wasze pytania chętnie odpowiem w komentarzach.


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz